بسیاری از شرکت ها  سالانه تعداد زیادی از کارمندان  خود را به دلیل آموزش ناکارآمد از دست می‌دهند. در پرمشغلگی مدیریت ارائه دوره‌ها، بسیاری از ارائه دهندگان آموزش غرق در مدیریت می‌شوند و عناصری را که به ثبت‌نام کنندگان کمک خواهد کرد تا یاد بگیرند فراموش می‌کنند.ویزنبا ارئه یک سیستم مدیریت آموزش کامل ، راه کارهایی را برای کسب درآمد ارائه می دهد .  در اینجا شش مورد از مهم ترین مواردی که نباید فراموش کنید را در کنار هم قرار می دهیم.

تجربه وب سایت شما مهم است.

زمانی که یک ثبت نام ‌کننده بالقوه به وب سایت شما می‌آید، انتظار یک رابط کاربری تمیز و مسیریابی آسان را دارند. کاربران نمی‌خواهند برای یافتن یک دوره مرتبط سخت تلاش کنند. به عنوان مثال، خرید خرده‌فروشی را در نظر بگیرید. همه ما به یک فروشگاه خرده‌فروشی رفتیم که کف مغازه شلوغ است و پیدا کردن قیمت‌ها دشوار است. تجربه ما منفی است که اغلب به این معنی است که ما تسلیم می‌شویم و به فروشگاه بعدی می‌رویم.

برای ارائه دهندگان آموز  نیز همین طور است ، وب سایت شما طبقه فروشگاه شماست. اگر تاریخ و قیمت دوره شما به روز نیست و یا وب سایت شما با موبایل سازگار نیست ، شما در حال از دست دادن کسب‌وکار خود هستید. تجربه وب سایت خود را فراموش نکنید. ​

مردم می‌خواهند پول بدهند.

شوکه کننده به نظر می‌رسد، اما مردم در واقع می‌خواهند هزینه دوره‌های شما را بپردازند. متاسفانه برای برخی از ارائه دهندگان آموزش ، بازدیدکنندگان وب سایت آن‌ها پرداخت نکردن را انتخاب می‌کنند زیرا نمی‌توانند به راحتی این کار را انجام دهند. ثبت‌نام آنلاین باید برای بازدیدکنندگان وب سایت شما آسان باشد. فرم‌ها نباید برای تکمیل پر زحمت باشند، و آن‌ها باید به طور ایده‌آل با برند شما مطابقت داشته باشند.

ارتباط زیاد همیشه بهتر از ارتباط کم است

بسیاری از ارائه دهندگان آموزش هنوز در حال ارسال ایمیل به صورت دستی هستند که فضای زیادی را برای خطا باقی می‌گذارد. یک راه‌حل خوب برای آموزش و یادگیری به شما این امکان را می‌دهد که ارتباطات ایمیلی خود را خودکار کنید. باویزن، هر گونه اطلاعات مورد نیاز مانند یادآوری ، زمانبندی و اطلاعات پیش‌نیاز به طور خودکار به ثبت نام کنندگان شما فرستاده می‌شود. هر گونه تغییر، تاخیر یا حذف می‌تواند به طور خودکار ایمیل شده و یا از طریق متن / SMS ارسال شود. چه از یک سیستم مدیریت آموزشی استفاده کنید و چه نکنید، دقت کنید که از قبل با ثبت‌نام کنندگان خود ارتباط برقرار کنید، حتی اگر در ارتباط با آن‌ها ریسک می‌کنید.

تعهد به اندازه‌گیری قبل از سرمایه‌گذاری

زمانی که به بهبود عملکرد آموزشی خود فکر می‌کنید ، چیزی را بدون درک درستی از نحوه گزارش و اندازه‌گیری موفقیت آغاز نکنید. بسیاری از سازمان‌های آموزشی برای طراحی و اجرای بهبودهایی برای ارائه خود تلاش می‌کنند، بدون اینکه به درستی به آنچه که موفقیت است توجه کنند. چه شما یک معامله را انجام دهید و چه تصمیم بگیرید که نوع جدیدی از آن را پیشنهاد دهید، باید بدانید که موفقیت را چگونه اندازه‌گیری خواهید کرد. آیا می‌توانید گزارش دقیقی از ثبت‌نام و حضور داشته باشید؟ آیا می‌توانید نظرسنجی‌ها را برای جمع‌آوری بازخورد پس از دوره ارسال کنید؟ آیا وب سایت شما می‌تواند منجر به درک تقاضا شود؟ سوالات زیادی وجود دارند که شما باید به آن‌ها پاسخ دهید بسته به این که چه سرمایه‌گذاری می‌کنید. با این حال، بدون اندازه‌گیری، شما به اشتباه موفقیت را به شکست طرح‌ها یا توقف سرمایه‌گذاری‌هایی که سودآور هستند نسبت می‌دهید. ​

یادگیری الکترونیکی به نفع همه است

یادگیری الکترونیکی ، تجربه ثبت‌نام شما را بهبود می‌بخشد زیرا شما می‌توانید از چندین روش یادگیری استفاده کنید. راهکارهای مدیریت یادگیری مانند ویزن به شما این امکان را می‌دهد که دوره‌های خودگام را ارائه دهید که)شامل کوئیزز، ویدئو و دیگر فعالیت‌های آنلاین باشد. نه تنها ثبت‌نام کنندگان شما از محیط یادگیری شخصی‌تر تقدیر می‌کنند، بلکه کسب‌وکار شما یک مزیت رقابتی به دست خواهد آورد.

برنامه‌های کسب‌وکار شما باید خوب بازی کنند

​​​​​​​​بسیاری از عملیات‌های آموزشی فراموش می‌کنند که یکی از مهم‌ترین اجزای هر کاربرد این است که چگونه به خوبی با کاربردهای دیگر ادغام می‌شود. سازمان‌ها مقادیر زیادی از زمان را صرف ورود مجدد داده‌ها به سیستم‌های مختلف می‌کنند. لازم نیست اینطور باشد.ویزنبه طور یکپارچه با دیگر برنامه‌های کاربردی کسب‌وکار شما مانند مدیریت مالی، بازاریابی، آموزش و ...  ادغام می‌شود. ​

دقت کنید که این ایده‌ها را به یاد داشته باشید و آن‌ها را در سازمان آموزشی خود پیاده کنید. با انجام این کار، کسب ‌وکار بسیار کارآمدتری خواهید داشت، زمان کمتری را صرف مدیریت و داشتن زمان بیشتری برای رشد کسب‌وکار خود خواهید کرد.

پادکست
گالری تصاویر
کلمات کلیدی :      
اشتراک گذاری :