ارزش مشتریان وفادار به یک برند چندین برابر بیشتر از مشتریانی است که تنها یک خرید انجام می دهند، بنابراین اگر بتوانید مشتریان را مجددا به موسسه خود بازگردانده و آن‌ها را ترغیب به خرید کنید در حقیقت ارزش افزوده‌ی فوق‌العاده‌ای برای آموزشگاه خود مهیا کرده‌اید. مدیریت ارتباط با مشتری این امکان را به شما می دهد تا وفاداری مخاطب به موسسه را بالا برده و  هزینه جذب مخاطب جدید که 7 برابر بیشتر از مخاطب پایدار هست را کاهش دهید.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن در کنار بسیاری از امکاناتی که به صورت یکپارچه در اختیار موسسات و مراکز آموزشی قرارداده است، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را در پکیج خود ارائه می دهد.  در این مقاله به بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  به عنوان یکی از مهمترین سیستم های مدیریت آموزشگاه  و امکاناتی که  ویزن در اختیار مدیران موسسات قرارمی دهد، می پردازیم.

CRM مخفف (Customer Relationship Management)  مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و هدفش این است که ارتباط با مخاطبان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کار و آموزشگاه خواهد شد.(CRM)  استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) موفق، کسب و کار را از دید مخاطب مشتری می بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مخاطب را در نظر می گیرد. نگاه از دید مخاطب مشتری به شما کمک می کند تا شکاف ها و فرصت های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.

بعد از اینکه توضیحات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را خدمت شما بیان نمودیم حال به این نکته می پردازیم که آیا نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن چنین امکانی را برای مدیران آموزشگاه فراهم نموده است که آنها بتوانند دانش پژوهان خود را پشتیبانی کنند تا رضایت آنها را جلب نمایند.

پاسخ این سوال قطعا مثبت است. زیرا ویزن یک سیستم آموزشی یک پارچه است که تمامی جوانب مورد نیاز مدیریت آموزشگاه و مراکز آموزشی را مدنظر قرارداده است. بر اساس این مطلب در ادامه معرفی مختصری از  سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می دهیم.

یکی از مسائلی که برای بسیاری از موسسات از اهمیت بالایی برخوردار هست ، تداوم ارتباط دانش پژوه با موسسه ی آموزشی پس از اتمام دوره ی آموزشی است که متاسفانه در بسیاری از موسسات ، ارتباط دانش پژوه با موسسه پس از استفاده از خدمات آموزشی قطع میشود . نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن برخلاف سیستم های فروش موجود ،  صرفا روی فروش متمرکز نشده بلکه سعی بر این داشته که ارتباط با مشتری را از طریق ارائه خدماتی نظیر عضویت دانش پژوهان در وب سایت ، پشتیبانی دانش پژوهان از طریق سیستم تیکتینگ، شناسایی علایق دانش پژوهان و ارسال پیامک و ایمیل جهت اطلاع رسانی های مختلف ، برقرار نماید.

در ادامه به برخی از امکانات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که ویزن در اختیار مدیران موسسات می گذارد، اشاره می کنیم:

1. امکان تعریف مشتریان حقیقی

2. امکان تعریف مشتریان حقوقی

3. ارائه پنل اختصاصی به کاربران

4. مشاهده فعالیت های دانش پژوهان

5. امکان تگ نمودن کاربران و درج توضیحات

6. ایجاد بخش پشتیبانی به تفکیک گروه های پشتیبان دهنده

7. ایجاد آپلود سنتر اختصاصی کاربران

8. ارسال پیام های اختصاصی به کابران

9. امکان ارسال پیامک

10. امکان ارسال ایمیل

11. امکان بررسی وضعیت دانش پژوه

12. امکان بررسی علاقمندی های دانش پژوه

13. قابلیت ایجاد اعضای ویژه

در پایان این نکته قابل ذکر است که نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن این امکان را به افراد می دهد که بتوانند آموزشگاه مجازی خود را بدون نیاز به مکان فیزیکی که هزینه های آن بسیار بالا است ، راه اندازی کنند و مدیریت موسسه را بصورت مجازی در اختیار بگیرند و از تمامی جهات نیازهای خود را برآورده سازند.

کلمات کلیدی :     
اشتراک گذاری :