یکی از مهمترین دغدغه های مدیران موسسات آموزشی، امور مالی مربوط به فرآیندهای ثبت نام، برگزاری دوره و وضعیت شهریه دانش پذیران است. یک مدیر همواره به دنبال سیستم آموزشی بوده که بتواند ساختار مالی آموزشگاه را پوشش دهد. بنابراین یکی از مهمترین ویژگی های یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه ، فراهم سازی امکان ثبت فعالیت های مالی موسسه آموزشی است.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن در کنار بسیاری از امکاناتی که به صورت یکپارچه در اختیار موسسات و مراکز آموزشی قرارداده است، مدیریت مالی و مکانیزه سازی تمامی فرآیندهای مالی موسسه آموزشی را فراهم نموده است.  زیرا ویزن یک سیستم آموزشی یکپارچه است که تمامی جوانب مورد نیاز مدیریت آموزشگاه و مراکز آموزشی را مدنظر قرارداده است. بر اساس این مطلب در ادامه معرفی مختصری از سیستم مدیریت مالی ویزن ارائه می دهیم.

در سیستم مدیریت مالی ویزن موسسه آموزشی قادر خواهد بود امور مالی موسسه از قبیل؛ درج درآمدها ، هزینه ها ، شیوه های پرداخت نقدی یا اقساطی و سایر امورات مالی دانش پژوه را مدیریت نماید . همچنین این امکان را برای موسسه آموزشی فراهم می کند تا بتوانند متدهای مختلف پرداختی را انتخاب نمایند. این مدل های پرداخت شامل: پرداخت آنلاین، پرداخت آفلاین، پرداخت به صورت چک یا از طریق نامه اداری تخفیف دار است.

سیستم مدیریت موسسات آموزشی ویزن ویژگی های بسیار دیگری دارد که در ادامه به برخی از امکانات سیستم مدیریت مالی ویزن که در اختیار مدیران موسسات آموزشی قرار می گیرد، اشاره می کنیم:

1. امکان تعریف فرایند پرداخت آنلاین

2. تنظیم فرآیند تقسیط شهریه

3. امکان پشتیبانی از تمام متدهای پرداختی

4. امکان درج درآمدهای متفرقه

5. قابلیت درج اطلاعات مالی به صورت گروهی و انفرادی

6. قابلیت  درج هزینه های دوره

7. دریافت فاکتور و صورتحساب

8. تعریف کد تخفیف

9. امکان واریز حق التدریس

10 امکان واریز پورسانت

در پایان این نکته قابل ذکر است که نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن این امکان را به افراد می دهد که بتوانند آموزشگاه مجازی خود را بدون نیاز به مکان فیزیکی که هزینه های آن بسیار بالا است ، راه اندازی کنند و مدیریت موسسه را به صورت مجازی در اختیار بگیرند و از تمامی جهات نیازهای خود را برآورده سازند.

کلمات کلیدی :     
اشتراک گذاری :