اهمیت امکان وب سایت اطلاع رسانی برای مدیریت آموزشگاه

سیستم مدیریت محتوا (CMS)  یا وب سایت  اطلاع رسانی یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کاری است که به وسیله آن بتواند محصولات و خدمات خود را معرفی کند. موسسات آموزشی هم مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر برای اینکه بتوانند دوره های آموزشی و محصولات و خدمات خود را معرفی کنند به امکان (CMS)  نیازمندند. اهمیت استفاده از سیستم اطلاع رسانی زمانی مشخص می شود که دوره های آموزشی و محصولات آموزشگاه در مو تورهای جستجو گر قابل مشاهده باشد تا از این طریق مخاطبان را با مرکز آموزشی خود آشنا کنند.  نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن در کنار بسیاری از امکاناتی که به صورت یکپارچه در اختیار موسسات و مراکز آموزشی قرارداده است، وب سایت اطلاع رسانی را در سیستم خود ارائه می دهد.  در این مقاله به بررسی سیستم مدیریت محتوا (CMS) به عنوان یکی از مهمترین سیستم های مدیریت آموزشگاه  و امکانی که  ویزن در اختیار مدیران موسسات قرارمی دهد، می پردازیم. در ابتدا سیستم مدیریت محتوا  (CMS) یا وب سایت اطلاع رسانی را خدمت شما توضیح می دهیم.          

  (CMS)  یا سیستم مدیریت محتوا که وب سایت اطلاع رسانی هم نام می برند نرم افزاری است که از آن به منظور تولید و مدیریت محتوای وب سایت های مختلف با کارایی متفاوت استفاده می شود به عبارتی سیستم های مدیریت محتوا طراحی شده اند تا روند چاپ و نشر محتوای وب سایت ها را ساده کنند. در وب سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوا ایجاد شده اند مطالب ،عکس ها و فیلم ها را می توان بدون نیاز به علم برنامه نویسی مدیریت کرد. امکانات هر سیستم اطلاع رسانی با دیگری تفاوت دارد. بنابراین وظیفه اساسی (CMS) نمایه سازی ، جستجو ، بازیابی ، مدیریت فرمت ، اصلاح و انتشار می باشد.

بعد از اینکه تعریف و کاربرد سیستم اطلاع رسانی را خدمت شما بیان نمودیم حال به این نکته می پردازیم که آیا نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن چنین امکانی را برای مدیران آموزشگاه فراهم نموده است تا آنها بتوانند وب سایتی داشته باشند که مدیریت محتوا کرده و اطلاعات آموزشگاه را منتشر نمایند؟

پاسخ این سوال قطعا مثبت است. زیرا ویزن یک سیستم آموزشی یک پارچه است که تمامی جوانب مورد نیاز مدیریت آموزشگاه و مراکز آموزشی را مدنظر قرارداده است. بر اساس این مطلب در ادامه معرفی مختصری از  سیستم مدیریت محتوا و اطلاع رسانی ویزن ارائه می دهیم.

یک  سیستم یکپارچه مدیریت آموزشگاه قطعا باید دارای وب سایت اطلاع رسانی و معرفی باشد .  نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن این امکان را در اختیار مدیران موسسات جهت مدیریت موسسه قرارداده که علاوه بر مدیریت امور مالی و آموزشی و موارد دیگر، بتواند ساختار آموزشی موسسه ، دوره های آموزشی ، قوانین و مقررات ، گالری تصاویر ، فیلم ها و بلاگ های موسسه خود را بارگذاری کند و آموزشگاه خود را علاوه بر منطقه خود در سراسر جهان معرفی کند. در ادامه به برخی از امکانات سیستم مدیریت محتوا (CMS) یا وب سایت اطلاع رسانی که ویزن در اختیار مدیران موسسات می گذارد، اشاره می کنیم:

1. معرفی خدمات موسسه از طریق پرتال

2. معرفی شعب به همراه معرفی مدیران و کارمندان آن

3. امکان تعریف مدیران با سطوح مختلف

4. گالری تصاویر و فیلم های موسسه

5. درج اطلاعیه و اخبار موسسه

6. تنظیمات راهنمای ثبت نام

7. مدیریت هشدارها در سامانه

8. امکان اتصال به شبکه های اجتماعی

9. مدیریت بنرها

10. مدیریت اسلایدها

11. تنظیمات قوانین و مقررات

12. پرسش های متداول

13. نظرات کاربران

و...

در پایان این نکته قابل ذکر است که  نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن این امکان را به افراد می دهد که بتوانند  آموزشگاه مجازی خود را بدون نیاز به مکان فیزیکی که هزینه های آن بسیار بالا است ، راه اندازی کنند و مدیریت موسسه را بصورت مجازی در اختیار بگیرند و از تمامی جهات نیازهای خود را برآورده سازند.

کلمات کلیدی :      
اشتراک گذاری :