مدیران موسسات آموزشی همواره در مورد جذب دانش پژوه و مخاطب برای موسسه خود نگرانی و دغدغه هایی دارند. این نگرانی ها مربوط به امور تبلیغات و بازاریابی سیستم آموزشی است. نگرشی که مدیر یک موسسه آموزشی به این موضوع دارد این است که بتواند نیروهایی برای بازاریابی موسسه خود تعریف کند و درصدهای پورسانت و تخفیف های آن ها را با اعطای کد معرف مشخص نماید و از همه مهمتر اگر دارای چندین شعبه در یک شهر یا چندین شهر بود، بتواند  به مدیریت  و کنترل آنلاین و ساختارمند آنها بپردازد. این قابلیت می تواند یک مدیر را از نگرانی هایی مثل ساماندهی بازاریابان و فرآیند مناسب جهت مدیریت معرف های یک آموزشگاه بی نیاز سازد و همچنین منجر به افزایش مخاطبین خود از طریق معرفین شود.

سیستم مدیریت موسسات آموزشی ویزن در کنار بسیاری از امکاناتی که به صورت یکپارچه در اختیار موسسات و مراکز آموزشی قرارداده است، سیستم مارکتینگ و بازاریابی و همچنین مدیریت شعب را در سیستم خود ارائه می دهد.  در این مقاله به بررسی سیستم مارکتینگ به عنوان یکی از مهمترین سیستم های مدیریت آموزشگاه  و امکانی که  ویزن در اختیار مدیران موسسات قرارمی دهد، می پردازیم.

امکان مدیریت بازاریابان و شعب در سیستم های مدرن آموزشی جایگاهی ویژه دارد و بسیار قابل توجه مدیران آموزشگاه ها قرار گرفته است .  با این امکان آموزشگاه میتوانید بخش فروش موسسه آموزشی خود را مدیریت کند و با امکاناتی از قبیل تعریف نمایندگان فروش حضوری و غیر حضوری ، اختصاص کد معرف ، تعریف سطوح مختلف بازاریابی ، تعریف کدهای تخفیف برای بازاریابان و سایر امکانات فروش ، امکان جذب مخاطب یا دانش پژوه ، برای موسسه ی آموزشی خود را افزایش دهید . در ادامه به برخی از امکانات سیستم مدیریت بازاریابی و مارکتینگ که ویزن در اختیار مدیران موسسات می گذارد ، اشاره می کنیم :

1. قابلیت تعریف سطوح مختلف بازاریابی

2. امکان مشاهده لیست بازاریابان و میزان فروش و درآمدزایی آنها

3. تعریف کمپین های تبلیغاتی

4. امکان تعریف نامحدود نمایندگی-شعبه

5. کنترل و مدیریت نمایندگی ها

6. امکان تعریف کدهای معرف

7. مدیریت ایمیل مارکتینگ

در پایان این نکته قابل ذکر است که نرم افزار مدیریت آموزشگاه ویزن این امکان را به افراد می دهد که بتوانند آموزشگاه مجازی خود را بدون نیاز به مکان فیزیکی که هزینه های آن بسیار بالا است ، راه اندازی کنند و مدیریت موسسه را به صورت مجازی در اختیار بگیرند و از تمامی جهات نیازهای خود را برآورده سازند.

کلمات کلیدی :      
اشتراک گذاری :