موقعیت شغلی: مدیر رسانه ای – شبکه های اجتماعی

مهارت ها و توانمندی های مورد نیاز:

1.مهارت های نویسندگی و سردبیری

2.دانستن تفاوت کانال های ارتباطی

3.شناخت عمومی از فضای عمومی مردم و جهان

4.شوخ طبعی

5.هم دلی

6.درست حرف زدن

7.جذاب و قصه گونه صحبت کردن

8.دید باز نسبت به محتوای مرتبط

9. تحلیل آمار

10. انجام همزمان چند وظیفه و کار

11.تمرکز مشتری محوری

12.مهارت های آنالیز داده، پیگیری و مانیتور کردن

شرح وظایف

1– استراتژی هدفمند در تمام شبکه های اجتماعی

2– برند سازی در شبکه های اجتماعی

3– ارسال کامنت های هدفمند

4– همکاری و تعامل با دیگران

5- کنترل و نظارت بر شبکه های اجتماعی

6- خدمات به مشتریان در فضای مجازی

7- نظارت صفحات شبکه های اجتماعی رقبا

موقعیت شغلی: Network Engineer

مهارت ها و توانمندی های مورد نیاز:

1.مسلط بر Routing Protols: BGP, OSPF, EIGRP, IS-IS

2.مسلط بر پیکربندی روترهای ASR، سوییچ‌های Nexus و Catalyst

3.مسلط بر پروتکل‌های سوییچینگ و دیتاسنتر vPC, VXLAN, STP

4.مسلط بر پروتکل‌های HSRP, VRRP, GLBP

5.تجربه‌ی کافی در مانیتورینگ و آنالیز ترافیک شبکه و تجهیزات

6.مسلط بر پلتفرم‌های مختلف Nexus

7.توانایی کار و تصمیم‌گیری سریع در مواقع بحرانی و پراسترس

8.تجربه کار در محیط سرویس پروایدر اینترنت و دیتاسنتر امتیاز به‌شمار می‌آید.

9.آشنایی با Ansbile و Python امتیاز به‌شمار می‌آید.

10.آشنایی با لینوکس امتیاز به‌شمار می‌آید.

شرح وظایف

1.پیکربندی و عملیاتی کردن تجهیزات شبکه

2.پی‌گیری و بررسی مشکلات شبکه و تجهیزات

3.طراحی شبکه و سرویس‌های زیرساختی

4.تحقیق و جستجو در مورد تکنولوژی‌های فعلی و آینده و ارائه طرح بهبود شبکه

 

موقعیت شغلی: مدیریت منابع انسانی

مهارت ها و توانمندی های موردنیاز:

1.شناخت کامل و تسلط به فرآیندهای منابع انسانی

2.جدی بودن در کار فرهنگ و شوق برای یادگیری و پیشرفت در آن

3.حساسیت به کیفیت

4.تشخیص و حل مشکلات به‌شکل فعالانه

5.توانایی حل مساله ، درک روندها و دریافت تصویر کلی از مساله‌ها 

6.منعطف در به کاربردن قوانین و فرآیندها هم‌سو با اهداف شرکت

7.نتیجه‌گرایی و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد شخصی و خروجی‌ کار

8.تسلط به word و Excel

شرح وظایف

1.همکاری در برنامه‌‌ریزی و اجرای برنامه‌های رشد و توسعه ‌فردی

2.اجرای فرایند آنبردینگ و آف‌بردینگ و بهبود فرایند در صورت نیاز

3.پایش تعلق سازمانی وطراحی و اجرای کارهای لازم برای حفط و ارتقا تعلق ،به ویژه در شرایط دورکاری و Hybrid Remote

4.امور مربوط به سلامت مانند پایش سلامت و بیمه تکمیلی 

5.مشارکت و همکاری جدی در هدف‌گذاری برای OKR های فصلی و و انجام کارهای لازم برای دستیابی به اهداف

 

موقعیت شغلی: Linux Systems Administrator

مهارت ها و توانمندی های مورد نیاز

1.مسلط به سیستم‌عامل و شبکه و نگهداری زیرساخت‌های نرم‌افزاری در لود بالا

2.آشنایی با یکی از زبان های برنامه‌نویسی backend

3.مسلط به ساختارهای Container و سیستم‌های Orchestration مانند Docker و Kubernetes

4.مسلط به دست کم یک Configuration Management و مفاهیم Automation

5.مسلط مفاهیم و متدهای Monitoring و Alerting

6.مسلط به مفاهیم پایه DevOps

شرح وظایف

1.توسعه سرویس‌های زیرساختی آروان و تیم Middleware

2.یهبود و طراحی معماری زیرساخت سرویس‌های برای پیاده‌سازی در لود بالا

 

موقعیت شغلی: کارشناس بازاریابی

مهارت ها و توانمندی های مورد نیاز

1.فن بیان_ صحبت کردن با دیگران به نحوی که اطلاعات را به آن ها منتقل نماید.

2.ترغیب کردن_ توانایی ترغیب کردن دیگران به اینکه رفتار یا ذهنیتشان تغییر کند.

3.گوش دادن موثر_ توجه دقیق به تمام حرف هایی که مردم می زنند، پرسش سوالات مناسب و قطع نکردن بی موقع صحبت.

4.هوش اجتماعی_ آگاه بودن نسبت به واکنش های افراد و علت واکنش ها در موقعیت های متفاوت

5.درک مطلب_ فهمیدن جمله های نوشته شده در متون کاری

6.صراحت بیان_ توانایی شفاف صحبت کردن به نحوی که بقیه دقیقا متوجه شوند.

7.تمرکز انتخابی _ توانایی تمرکز کردن بر یک وظیفه کاری در یک بازه زمانی بدون آشفته شدن ذهن.

شرح وظایف

1.انجام مکالمات تلفنی که از وی خواسته شده، خواندن دستورالعمل هایی که در خصوص محصول یا خدمت توضیح اطلاعات می دهند و ترغیب مشتریان بالقوه به خرید آن کالا یا خدمت

2.تماس با شرکت ها یا اشخاص با تلفن جهت ترغیب آن ها به فروش یا تعیین زمان جلسه

3.توضیح در خصوص محصول یا خدمت و قیمت آن و پاسخ به سوالات مشتریان

4.بدست آوردن اطلاعات مشتریان از جمله نام آن ها، آدرس و شیوه پرداخت آن ها

5.ذخیره سازی اطلاعاتی از جمله نام، آدرس، خرید ها و واکنش افرادی که با آن ها تماس گرفته شده است

6.تطبیق دادن خریداران جهت تعیین هدف بهتری برای فروش اختصاصی به افراد customize کردن تارگت فروش

7.بدست آوردن دیتابیس از مشتریان بالقوه سازمان از منابعی مثل دفترچه های تلفن، سازمان های فروشنده دیتابیس و لیست فروش سایر سازمان ها

8.پاسخ کامل به تماس هایی که از سوی مشتریان بالقوه، که از طریق تبلیغات با محصول آشنا شده اند، گرفته می شود

9.حفظ اطلاعات مربوط به تماس ها، خرید ها و سفارش ها

موقعیت شغلی: مدیر بازاریابی

مهارت ها و توانمندی های مورد نیاز:

1.مهارت های ارتباطی عالی -  به منظور ارتباط با ذی نفعان، مشتریان و مدیران شرکت های تبلیغاتی و ...

2.مهارت های گفتاری و نوشتاری خوب -  به منظور برقراری ارتباط مناسب با طرف مقابل و تهیه گزارش های مناسب در این حوزه جهت ارائه به مدیریت ارشد سازمان

3.مهارت های برنامه ریزی و سازماندهی -  به منظور هدایت تیم بازاریابی و انسجام بخشیدن به تحلیل ها و گزارش های بدست آمده از بازار

4.توانایی کار تیمی - چون معمولا واحدهای بازاریابی که در شرکت های بزرگ شکل می گیرد ترکیبی از افراد مختلف است که با یکدیگر کار می کنند و نیاز است برای موفقیت کارشان همکاری مناسب داشته باشند

5.انگیزه و اشتیاق - زیرا در شغل بازاریابی همانند شغل فروش، فرد از آینده فعالیت خود اطلاع کاملی در اختیار ندارد و ممکن است اقدامات وی به توسعه بازار، افزایش تقاضا و فروش بیشتر منجر شود یا خیر. به همین دلیل نیاز است فرد شاغل دارای اشتیاق و انگیزه بالا برای انجام کار خود باشد تا احتمال موفقیت وی در فعالیت هایش افزایش یابد

6.توانایی تحمل فشار کاری زیاد - مخصوصا در زمان هایی که فروش واقعی از بودجه فروش کمتر است و شرایط اقتصادی نامطلوب باشد

7.اعتماد به نفس -  به منظور تاثیر گذاری بر طرف های مقابل و پیشبرد استراتژی های بازاریابی و فروش

8.دقت و توجه به جزئیات -  زیرا عدم دقت و توجه به جزئیات از طرف کارشناس یا مدیر بازاریابی ممکن است یک برنامه یا استراتژی بازاریابی را با شکست روبرو کند

9.شم تجاری - به منظور شناخت دقیق از بازار و شکار فرصت های بوجود آمده در بازار

10.خلاقیت -  به منظور تدوین و ارائه برنامه های بازاریابی خلاقانه و جدید و تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان بازار هدف

شرح وظایف

1.شناسایی مشتریان فعلی و طبقه بندی آنها

2.رجوع و فراخوانی مشتریان گذشته و کشف علت عدم خرید و قطع ارتباط آنها و حل مشکلات فی ما بین

3.اندازه گیری رضایت مشتریان وطراحی برنامه هایی برای افزایش رضایتمندی آنها

4.شناسایی فرصت های افزایش تولید، افزایش فروش، افزایش سود و تجزیه و تحلیل وطراحی برنامه های اجرایی برای بهره گیری ازفرصت ها

5.انجام تحقیقات بازار و جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز ازمصرف کنندگان، رقبا، عوامل توزیع(عمده فروش ها و خرده فروش ها

6.شناسایی مصرف کنندگان دولتی و سازمانی جهت فروش وطراحی برنامه های خاص برای آنان

 7.ایجاد رابطه (مکاتبه، مصاحبه، تماس حضوری یا تلفنی،..) با مشتریان، تصمیم گیرنده گان اصلی در مورد خرید و تدارکات،مسئولین مالی و مدیران موثر

 8.تخمین و پیش بینی فروش انواع محصولات به تفکیک در ماه ، فصل، شش ماهه بعد و سال بعد به گروه های مشتریان

 9.هم فکری و هماهنگی با مدیران شرکت  در مورد افزایش تنوع محصول و ساخت محصولات جدید

10.طراحی و توسعه ی محصولات جدید به کمک واحدهای طراحی یا  R&D

11.شناسایی وآنالیز محصولات رقبا ( از نظر ابعاد، اندازه، رنگ، قیمت، بسته بندی، ویژگی های مربوط به فصل و..) و تجزیه و تحلیل  swot

12.مطالعه ی سوابق هر محصول و رسم منحنی عمر آن(plc)

 13.تصمیم گیری یا ارائه نظر مشورتی در مورد تغییرات محصولات یا ادامه ی آن با توجه به مراحل عمر محصول در plc

 14.تصمیم گیری یا ارائه نظر مشورتی در مورد قیمت،  روشهای توزیع،ت بلیغات، بهبود کیفیت،و… محصولات

15.برنامه ریزی برای جذب مشتریان جدید

 16.برنامه ریزی برای ایجاد تمایز نسبت به رقبا

17.تعیین بودجه عملیاتی فروش

18.مطالعه و برنامه ریزی در مورد انتخاب، همکاری و ارزیابی نمایندگان فروش (عمده فروش یا خرده فروش) و فروشندگان ثابت و سیار

19.مطالعه و برنامه ریزی برای خلق، توسعه و حمایت از نام تجاری فعلی BRAND  موجود و ثبت برند های جدید برای مواقع اضطراری

20.طراحی محصولات سفارشی برای مشتریان خاص و تنظیم برنامه بازاریابی ویژه آن محصولات.

21.برنامه ریزی و اجرای برنامه های تماس و بازدید از مشتریان عمده ونمایندگان، هم چنین دعوت از آنها و بهبود اطلاعات.

22.مطالعه و برنامه ریزی در مورد تخفیف ها، جوایز و انگیزه های افزایش خرید توسط مشتریان

 23.برنامه ریزی و کنترل امور شعب و نمایندگی ها

 24.طراحی و به روز کردن سایت اینترنتی و اجرای بازاریابی الکترونیکی

25.تعیین هدف فروش و هدف سود، هم چنین تخمین بودجه تبلیغاتی و بودجه عملیاتی فروش برای رسیدن به اهداف فوق

برای پیوستن به تیم ویزن به آدرس الکترونیک  : info@vizen.ir  ایمیل بزن.

شرایط استخدامی

1. فارغ التحصیل در حداقل در مقطع کارشناسی
2. حداکثر سن 35 سال 
3. مهارت های عمومی مورد نیاز: توان یادگیری بالا، قدرت تحلیل و حل مساله، ارتباطات موثر، روحیه و توان کار جمعی، تلاش و پشتکار بالا، توان مدیریت دانش و کار شبکه ای ، توانایی انجام پروژه به صورت دور کاری

کلمات کلیدی :    
اشتراک گذاری :    
مطالب مرتبط