نرم افزار مدیریت آموزش (TMS) چیست؟

مقدمه

یک تجارت آموزشی دارای چندین قسمت متحرک است که باید به درستی مدیریت شوند. ممکن است شما در مورد نرم افزار مدیریت آموزش TMS به عنوان سیستمی که می توانید در تجارت خود استفاده کنید ، شنیده باشید. اما ، آیا واقعاً می دانید TMS چه کاری انجام می دهد و چگونه می توانید از آن در تجارت خود استفاده کنید؟ آیا می دانید TMS چه تفاوتی با CRM ، LMS یا سیستم مدیریت رویداد (SEM)دارد؟ آیا می دانید TMS خوب نه تنها می تواند تجارت شما را سرپا نگه دارد بلکه به رشد شما نیز کمک کند؟

بیایید نگاهی بیندازیم که چرا TMS ایجاد شده است ، چه مشکلاتی را حل می کند و چگونه می توانید از آن در تجارت خود استفاده کنید.

چرا نرم افزار مدیریت آموزش TMS؟

این که آیا تجارت آموزش شما در حال حاضر از TMS استفاده می کند یا برخی از نرم افزارهای دیگر را با هم ترکیب کرده اید یا از کاغذ و قلم استفاده می کنید –در هر حال شما از یک سیستم استفاده می کنید.

 مشكل در صنعت آموزش این است كه بسیاری از این سیستم ها غالبا برای پیشبرد اهداف و رشد بالقوه کارآمد نیستند.

- بیشتر مشاغل آموزشی حداقل با یکی از 3 مسئله زیر دست و پنجه نرم می کنند.

1.  انجام بسیاری از کارها به صورت دستی

در یک تجارت آموزشی چندین وظیفه وجود دارد که بدون TMS ، تیم مدیریتی شما یا یک فرد باید آنها را به صورت دستی انجام دهد.

(به عنوان مثال :  ارسال ایمیل یا پیامک به ثبت نام کنندگان برای مطلع کردن آن ها از تغییرات در برگزاری دوره

درخواست ثبت نام کنندگان دوره ها برای انتقال به تاریخ جدید یا سایر درخواست ها از طریق تماس تلفنی

مرتب کردن داده ها در فایل های اکسل متفاوت

و موارد بسیاری که بدون اجرای TMS  بایستی بصورت دستی انجام پذیرند .

بدتریت قسمت ماجرا این است با اینکه این وظایف اداری زمان زیادی را به خود اختصاص می دهند اما بسیاری از اوقات این فعالیت ها هیچ ارزش افزوده ای را برای تجارت آموزشی  ندارند .

در حالیکه با استفاده از سیستم مدیریت آموزشی  (TMS  )  می توان این زمان ارزشمند را برای انجام فعالیت هایی که باعث رونق کسب و کار و ایجاد ارزش افزوده می شوند صرف کرد .

2. حفظ انبوهی از سیستم ها

مشاغل مختلف مانند آموشگاه ها از سیستم های مختلفی برای مدیریت موسسه خود استفاده می کنند که یکپارچه نیستند و این موضوع باعث عدم هماهنگی سیستم ها شود و زمان زیادی برای یکپارچه سازی اطلاعات صرف شود.

مشاغل آموزشی به جای استفاده از نرم افزاری که به طور خاص برای مدیریت در این صنعت ساخته شده است ، سیستم های دیگری را برای جبران خلا پیاده سازی کرده اند.

سیستم های مدیریت رویداد ، سیستم های مدیریت یادگیری و سایر موارد فاقد ابزار لازم برای مدیریت سیستم آموزشی هستند و احتمالاً با یکدیگر ادغام نمی شوند. هر یک از این سیستم ها نه تنها دارای هزینه زمانی مرتبط هستند بلکه دارای هزینه اشتراک ماهیانه نیز هستند.

تجارت شما ممکن است از سیستم هایی استفاده کند که می توانند با یک TMS منفرد جایگزین شوند. یک سیستم متمرکز ، مانند TMS ، به شما کمک می کند تا داده های خود را در یک مکان نگه دارید ، تمیز کردن داده ها را کاهش دهید و هزینه های خروجی خود را کاهش دهید.

3. شرکت ها در حال تلاش برای رشد آنلاین هستند

به نظر می رسد در دنیای تجارت الکترونیکی ، صنعت آموزش در مقایسه  با غول های خرده فروشی آنلاین ، بلوغ چندانی ندارد. برای رشد تجارت آموزشی خود ، برای تصمیم گیری آگاهانه به هوش و داده های تجاری نیاز دارید. بسیاری از شرکت های آموزشی فاقد این داده ها هستند یا نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. بسیاری از وب سایت های آموزشی بی فایده هستند و ثبت نام و پرداخت هزینه را برای بازدید کنندگان وب سایت دشوار می کند. آنها همچنین موتور جستجوگر بهینه سازی نشده اند و بنابراین نمی توانند بازدیدکننده داشته باشند. بعلاوه ، حتی با بازدید کافی از وب سایت ، مشاغل آموزشی ممکن است فرآیندهای لازم برای مقیاس گذاری کسب و کار خود و همگام با رشد را نداشته باشند. به عنوان مثال ، اگر بخواهید فروش خود را افزایش دهید ، ممکن است قادر به پردازش ارتباطات بیشتر نباشید.

چگونه نرم افزار مدیریت آموزش کمک می کند؟

نرم افزار مدیریت آموزش ، نسخه ساده ای از کاری است که قبلاً بصورت روزانه انجام می دادید. این برنامه برای سازماندهی مدیریت و تحویل دوره های شما و بهینه سازی جنبه های تجاری کسب و کار آموزشی شما طراحی شده است. TMS به شما کمک می کند تا از طریق اتوماسیون هوشمند از لیست "کارها" پر از فاکتورها ، ایمیل ها ، برگ های حضور در کاغذ و به روزرسانی محتوای وب سایت خداحافظی کنید.

اما ، این موضوع اینجا متوقف نمی شود. TMS به شما ابزاری برای رشد ثبت نام های شما نیز می دهد. توانایی اجرای کمپین های بازاریابی هدفمند ، پرداخت آسان بصورت آنلاین و رسیدن به رتبه های اول گوگل همه مواردی است که به شما کمک می کند اهداف فروش خود را شکست دهید.

ویژگی های اصلی در یک نرم افزار مدیریت آموزش TMS

ویژگی های Back-End

• مدیریت منابع: مدیریت دوره های برنامه ریزی شده ، ارائه دهندگان و اتاق ها

• اتوماسیون اداری: نامه نگاری های داخل سازمانی و برون سازمانی

• مدیریت مالی: گرفتن سفارشات ، پذیرش پرداخت های آنلاین و صدور فاکتور

CRM

پیگیری روابط و سابقه حساب مخاطبین

گزارش دهی فعالیت های آموزشی و مالی .

تسهیل فرآیند برای مشتری

• وب سایت: یک وب سایت را از ابتدا بسازید یا به وب سایت فعلی خود توانایی تغییر دوره ها و پرداخت ها را بدهید.

• ثبت نام آنلاین: ثبت نام آنلاین را با فرم ها و سبد خرید  آسان خود ایجاد کنید تا خرید را برای مخاطب به یک تجربه بدون استرس تبدیل کنید.

• پورتال مشتری: به مشتریان خود اجازه ورود ، مدیریت ثبت نام و به روزرسانی جزئیات آنها را بدهید.

چه TMS داشته باشید و چه از سیستم های دیگری که در بالا توضیح داده شد استفاده می کنید ، برای تغییر یا کسب اطلاعات بیشتر دیر نیست.

کلمات کلیدی :       
اشتراک گذاری :