وظیفه یک سیستم مدیریت آموزش این است که فرآیندهای موجود در کسب و کار شما را به صورت خودکار انجام دهد و دیگر نیازی به انجام دستی کارها نباشد. TMS به جای اتصال سیستم های موقت برای مدیریت کارهای مختلف ، یک راه حل واحد ارائه می دهد تا به وسیله آن مجموعه ای از صفحات گسترده را خالی کنید ، هزینه های مدیریت را کاهش دهید ، و تکرار داده ها و خطر خطای انسانی را حذف کنید. با داشتن یک TMS در مرکز فعالیت خود ،مدیر موسسه با  سیستم مدیریت آموزش به طور متوسط در سال اول 43 درصد هزینه ها را کاهش می دهد. چطور؟

5ویژگی صرفه جویی در وقت توسط TMS

 ارسال نامه های الکترونیکی به ثبت نام کنندگان

هنگامی که شخصی در یک دوره ثبت نام می کند ، سیستم مدیریت آموزش به طور خودکار از طریق نامه های الکترونیکی) ، دستورالعمل های دوره را به همراه زمان ، تاریخ ، مکان برگزاری و سایر جزئیات مهم دیگری که ممکن است لازم باشد بدانند ، برای آنها ارسال می کند. همچنین می توانید یادآوری های خودکار را برای به روز نگه داشتن همه برنامه ریزی کنید و پس از اتمام دوره ، گواهی پایان دوره به طور خودکار همراه با ایمیل های پیگیری ارسال می شود.

تسریع در تغییر دوره

وقتی یک دوره جدید در سیستم مدیریت آموزش ایجاد می شود و یا اطلاعات دوره تغییر داده میشود،  پس از تأیید، به طور خودکار به وب سایت شما اضافه می شود. تمام اطلاعات از TMS گرفته شده و در وب سایتی نمایش داده می شود که دارای برند تجاری است و پیمایش آن برای مشتریان آسان است. با جمع آوری ثبت نام ها و پرداخت ها به صورت آنلاین ، تأخیری در فرایندها رخ نمی دهد و اطلاعات برای پیگیری خودکار ، شماره های ثبت و پرداخت ها به TMS باز می گردد.

فراگیران رزروهای خود را کنترل می کنند

فراگیران می توانند با وارد شدن به پنل کاربریشان به دوره های آموزشی خود دسترسی پیدا کنند  و در صورت تغییر شرایط ، امکان انتقال یا لغو رزروهای خود را دارند. آنها می توانند تمام دوره های آینده و همچنین سابقه آموزش خود را مشاهده کنند.

فرآیندهای صورتحساب را خودکار کنید

پرداخت های کارت اعتباری ، انتقال بانکی و فاکتور را در وب سایت خود به صورت آنلاین انجام دهید. ثبت نام های جدید به طور خودکار در  سیستم مدیریت آموزش ایجاد می شود همچنین ارتباطات مربوطه و فاکتورهایی را در سیستم مالی شما ایجاد می کند. فاکتورها می توانند متناسب با نشان تجاری و موضوع شما سفارشی شوند و شامل شرایط پرداخت می شوند. با یکپارچه سازی سیستم مالی شما، هیچ ورودی داده ای دستی وجود ندارد و در نسخه برداری خطایی رخ نمی دهد.

سیستم های خود را به یگدیگر متصل کنید

سیستم های مدیریت آموزش ادغام های بومی دارد.  همچنین با سیستم های وبینارآنلاین  ارتباط برقرار می کند. وقتی سیستم های شما یکپارچه هستند، تیم شما می تواند بر ایجاد یک تجارت عالی تمرکز کند ، نه اینکه داده ها را به صورت دستی جابجا کند و سعی کند همه آنها را به صورت همگام نگه دارد.

کلمات کلیدی :        
اشتراک گذاری :